Verkoopvoorwaarden

BROTHER 

VERKOOPVOORWAARDEN

   

Deze pagina bevat de wettelijke voorwaarden ("Voorwaarden") waaronder wij producten aan u leveren van store.brother.nl. Op uw gebruik van Onze Site zijn afzonderlijke voorwaarden van toepassing. Onze Site wordt gepubliceerd door een filiaal van Brother International Europe Limited, dat in Nederland opereert en de gegevens op Onze Site worden gehost door SITECORE UK, gevestigd te 4de verdieping, International House, 1 St Katharine's Way, Londen, E1W 1UN, VERENIGD KONINKRIJK (Tel: +44 20 3327 0630). 

Lees deze Voorwaarden zorgvuldig door voordat u uw bestelling bij ons indient. Deze Voorwaarden vertellen u wie wij zijn, hoe wij producten aan u leveren, hoe u en wij het contract kunnen wijzigen of beëindigen, wat u moet doen als er een probleem is en andere belangrijke informatie.  

Door een bestelling op Onze Site te plaatsen, gaat u ermee akkoord gebonden te zijn aan deze Voorwaarden en de gebruiksvoorwaarden van Onze Site .Indien u niet akkoord gaat met deze Voorwaarden of indien u vragen heeft over deze Voorwaarden, plaats dan geen bestelling en neem contact op met ons Contact Centrum. 
 
1. INFORMATIE OVER ONS EN HOE U CONTACT MET ONS KUNT OPNEMEN 

Wij zijn een filiaal van Brother International Europe Limited dat in Nederland opereert. Het adres van ons filiaal is Zanderij 00025, 1185ZM Amstelveen, Nederland. Ons geregistreerde BTW-nummer is NL863205604B01. Brother International Europe Limited is een in Engeland en Wales geregistreerde onderneming met kantoorhoudend aan Brother House, 1 Tame Street, Audenshaw, Manchester, M34 5JE. Het registratienummer van de onderneming is 00664172.  

Contact met ons opnemen. U kunt contact met ons opnemen door contact op te nemen met ons Contact Centrum.

 
Contact met u opnemen. Als wij contact met u moeten opnemen, gebruiken wij het contactnummer, e-mail- of postadres dat u ons in uw account heeft verstrekt. Van tijd tot tijd kunnen wij (en/of onze verzendpartners) ook gebruik maken van SMS, WhatsApp of andere dienst, wanneer u ons daar toestemming voor geeft, om u te voorzien van updates over uw bestelling en verzending. Voor meer informatie over hoe en waarom wij contact met u opnemen, en hoe wij omgaan met uw persoonlijke gegevens (zoals uw contactgegevens) verwijzen wij u naar onze privacyverklaring

"Schrijven" omvat ook e-mails. Wanneer wij de woorden "schriftelijk" of "geschreven" in deze Voorwaarden gebruiken, omvat dit ook e-mails. 


2. HOE DEZE VOORWAARDEN OP U VAN TOEPASSING ZIJN 

Wij bieden producten aan consumenten en zakelijke klanten. Als een deel van deze Voorwaarden alleen betrekking heeft op consumenten of zakelijke klanten, dan vermelden wij dit duidelijk hieronder. 

U bent een consument als u een individu bent en u producten van ons koopt die geheel of hoofdzakelijk voor persoonlijk gebruik zijn, en niet voor gebruik in uitoefening van beroep of bedrijf.  

Als u een zakelijke klant bent, vormen deze Voorwaarden, samen met ons Retourbeleid, de volledige overeenkomst tussen ons met betrekking tot uw aankoop. U bevestigt dat u niet heeft vertrouwd op enige verklaring, belofte, vertegenwoordiging, verzekering of garantie gedaan of gegeven door of namens ons die niet in deze voorwaarden is opgenomen en dat u geen aanspraak kunt maken op een verkeerde voorstelling van zaken of nalatige onjuiste verklaring gebaseerd op enige verklaring in deze overeenkomst. 

Voor EcoPro gelden andere voorwaarden. Kijk hier voor een kopie van de voorwaarden die van toepassing zijn op aankopen van EcoPro abonnementen. 

Retourbeleid. Voor meer informatie over het retourneren van producten die u bij ons heeft aangeschaft, verwijzen wij u naar ons Retourbeleid.


3. HOE EEN BESTELLING TE PLAATSEN 

Wie kan een bestelling plaatsen? Deze Voorwaarden hebben betrekking op onze Nederlandse website,  Onze Nederlandse website is gericht op klanten die producten in Nederland willen ontvangen. Als u naar een ander land dan Nederland wilt verzenden, raadpleeg dan ons wereldwijde adresboek adresboek, of neem contact op met ons Contact Centrum en zij zullen u kunnen doorverwijzen naar de relevante website voor uw gebied. 

Registreren van een account. Om een aankoop te doen op onze website moet u zich registreren voor een account. Klik hier voor details over hoe u uw account kunt registreren. 

Wanneer wordt een bestelling geplaatst? Zodra u de producten die u wenst te kopen heeft geselecteerd en in uw winkelmandje heeft geplaatst, wordt u door een reeks instructies op het scherm door het afrekenproces geleid. U plaatst een bestelling door op de knop "Bestelling verzenden" te klikken aan het einde van het afrekenproces. Door op deze knop te klikken, gaat u een bindende overeenkomst met ons aan voor de producten in die bestelling en nemen wij de betaling voor de bestelling in ontvangst. 

 

Uw bestelnummer. Wij kennen een bestelnummer toe aan uw bestelling en vertellen u wat uw bestelling is, wanneer u uw bestelling plaatst. Het zou voor ons prettig zijn als u ons het bestelnummer kunt aangeven wanneer u contact met ons opneemt over uw bestelling. 


4. ONS CONTRACT MET U 

Orderbevestiging. Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, sturen wij u per e-mail een orderbevestiging met een gedetailleerde beschrijving van de producten die u heeft besteld. Op dat moment ontvangt u ook een factuur. 

Niet-betaling. Wij vragen u voor de producten te betalen en zullen uw creditcard/debetkaart afboeken of de betaling van u innen op het moment dat u de bestelling plaatst. Als wij niet in staat zijn om de betaling op dat moment te verwerken, zullen wij de verzending opschorten en contact met u opnemen om u in staat te stellen om de betaling via een andere methode te regelen. Als wij niet in staat zijn om contact met u op te nemen of als u niet in staat bent om de betaling te regelen, kunnen wij de overeenkomst met u beëindigen.  

Ons recht om uw bestelling te annuleren. Wij kunnen het contract annuleren [en eventuele betalingen terugbetalen die wij van u hebben ontvangen voor de geannuleerde artikelen] als wij ontdekken dat u niet voldoet aan de criteria om een bestelling te plaatsen zoals uiteengezet in deze Voorwaarden, omdat wij geen toestemming hebben kunnen krijgen voor uw betaling of omdat wij niet in staat zijn om een door u opgegeven uiterste verzenddatum te halen.  

5. ONZE PRODUCTEN 

Wij zullen alle redelijke maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat de productspecificaties, beschrijvingen, gerelateerde benodigdheden, afbeeldingen en prijzen die op Onze Site staan correct, accuraat en up-to-date zijn. We willen u over het volgende informeren: 

Vragen. Als u vragen heeft over de specificaties van een product dat u wilt kopen, kunt u contact opnemen met ons Contact Centrum.

Afbeeldingen. De afbeeldingen van de producten op Onze Site dienen uitsluitend ter illustratie en geven niet het daadwerkelijke product weer dat u zult ontvangen. Er kunnen enkele kleine afwijkingen zijn met betrekking tot de kleur, grootte, gewicht en afmetingen van het product.  

Inkt en toner. Op Onze Site kan het aantal pagina's worden vermeld dat met onze inkt- en tonercartridges kan worden afgedrukt. Dit aantal wordt bepaald in overeenstemming met de toepasselijke normen, waaronder ISO/IEC 19752 en ISO/IEC 19798. 

Productverpakking kan variëren. De verpakking van het product kan verschillen van de verpakking getoond in de afbeeldingen op Onze Site.  

Wijzigingen aan onze producten. Wij kunnen wijzigingen aanbrengen in onze producten om wijzigingen in relevante wetten, wettelijke vereisten of om andere redenen waarover wij geen controle hebben, te weerspiegelen. Als wij een belangrijke wijziging in een product aanbrengen nadat u uw bestelling daarvoor heeft geplaatst, zullen wij u daarvan op de hoogte brengen. U kunt dan contact met ons opnemen om het contract te beëindigen voordat de wijzigingen van kracht worden en een terugbetaling te ontvangen voor alle betaalde maar niet ontvangen producten. 

 

6. VERZENDING 

Verzendingskosten. Wij maken gebruik van verzendpartners om de producten bij u te bezorgen. De verzendkosten zijn afhankelijk van de producten en het afleveradres. De verzendopties en de bijbehorende verzendkosten voor uw producten worden weergegeven op de afrekenpagina wanneer u uw bestelling plaatst. U kunt meer details over verzendkosten en tijdschema's zien

Verzendtijden. Uw bestelling zal worden uitgevoerd tegen de geschatte verzenddatum zoals vermeld in de orderbevestiging e-mail, tenzij wij verhinderd zijn door omstandigheden buiten onze redelijke controle. Als dit gebeurt, zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om u dit te laten weten en u een herziene geschatte verzenddatum te geven. Op voorwaarde dat wij dit doen, zijn wij niet aansprakelijk voor dergelijke vertragingen. Als de vertraging aanzienlijk is, kunt u contact met ons opnemen om het contract te beëindigen en een terugbetaling te ontvangen voor alle producten waarvoor u heeft betaald maar die u niet heeft ontvangen.  

Gemiste leveringen. Als er niemand beschikbaar is op uw adres om de levering in ontvangst te nemen, zullen onze transportpartners een briefje achterlaten met informatie over hoe u de levering kunt herschikken. Als u de gemiste levering niet opnieuw regelt, zullen wij contact met u opnemen voor verdere instructies. Als wij, ondanks onze redelijke inspanningen, niet in staat zijn om contact met u op te nemen of om de levering opnieuw te regelen, kunnen wij het contract beëindigen en zullen wij u terugbetalen voor alle producten waarvoor u heeft betaald maar die u niet heeft ontvangen.  

Eigendom en Risico. U bent verantwoordelijk voor de producten vanaf het moment dat u of iemand die door u gemachtigd is, het product van ons ontvangt (of van onze verzendpartners, namens ons). Als u een bestelling op geldige wijze annuleert of het contract beëindigt, gaat de verantwoordelijkheid voor de geretourneerde producten weer op ons over op het moment dat u of iemand die door u is gemachtigd, het product overhandigt aan een van onze medewerkers of aan onze verzendpartner (als wij hebben geregeld dat het product bij u wordt opgehaald) of (als u de retournering zelf regelt) wij het van uw vervoerder ontvangen op een van onze bedrijfsadressen.  

U bent eigenaar van het product vanaf het moment dat wij de volledige betaling op onze rekeningen hebben ontvangen of, indien later, bij de levering. 

7. ALS ER EEN PROBLEEM IS MET HET PRODUCT 

Inspectie. U dient het product bij aflevering te inspecteren. Als u gebreken of problemen met het product vaststelt, neem dan onmiddellijk contact op met ons Contact Centrum.

Hoe ons te vertellen over problemen. Als u vragen of klachten heeft over het product, neem dan contact met ons op. U kunt onze FAQ's bekijken of contact opnemen met ons Contact Centrum.

Garantie. Wij bieden een standaard productgarantie vanaf de datum van aankoop op onze producten, zoals uiteengezet op de beschrijvingspagina van dat product. Dit is een aanvulling op uw wettelijke garantie en heeft geen invloed op uw wettelijke rechten. Kijk hier voor de garantievoorwaarden of hoe u aanspraak kunt maken op deze garantie.

Uw wettelijke rechten als consument. Het is onze verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de goederen die wij u als consument leveren, zijn zoals beschreven, geschikt zijn voor het beoogde doel en van bevredigende kwaliteit zijn. Als consument heeft u wettelijke rechten met betrekking tot producten die niet aan deze normen voldoen. Dit kan onder meer inhouden het recht om het betrokken product af te wijzen, om reparatie of vervanging te vragen en/of uw geld geheel of gedeeltelijk terug te krijgen en/of schadevergoeding. Advies over uw wettelijke rechten is verkrijgbaar bij uw plaatselijke rechtswinkel of via een jurist of advocaat. Niets in deze Voorwaarden zal deze wettelijke rechten beïnvloeden.  

Uw rechten bij defecte producten als zakelijke klant. Als u een zakelijke klant bent, garanderen wij dat de producten bij levering: a) in alle wezenlijke opzichten in overeenstemming zijn met hun beschrijving, b) vrij zijn van materiële gebreken in ontwerp, materiaal en afwerking, en c) van bevredigende kwaliteit zijn.  

Indien u ons binnen 30 dagen na levering schriftelijk laat weten dat een product niet voldoet aan de hierboven beschreven garantie, zullen wij, naar onze keuze, het defecte product repareren of vervangen, of de prijs van het defecte product volledig terugbetalen, op voorwaarde dat u ons een redelijke kans geeft om het product te onderzoeken en u het product op onze kosten aan ons retourneert. Dit is uw exclusieve afhandeling voor schending van deze garantie en wij zullen geen verdere aansprakelijkheid jegens u hebben met betrekking tot een dergelijk defect. 

Wij zijn niet aansprakelijk voor het niet voldoen van een product aan de garantie in deze paragraaf als: a) u een dergelijk product verder gebruikt nadat u ons op de hoogte heeft gesteld van het defect, b) het defect ontstaat omdat u de productspecificatie of onze andere schriftelijke instructies met betrekking tot de opslag, de installatie, de inbedrijfstelling, het gebruik of het onderhoud van het product niet heeft opgevolgd; c) u het product wijzigt of repareert zonder onze schriftelijke toestemming; of d) het defect ontstaat als gevolg van billijke slijtage, opzettelijke schade, nalatigheid, of abnormale werkomstandigheden. 

De bepalingen van deze paragraaf zijn ook van toepassing op alle gerepareerde of vervangende producten die door ons worden geleverd.  


8. UW RECHTEN OM EEN BESTELLING TE ANNULEREN OF DE OVEREENKOMST TE BEËINDIGEN 

Onze schending. Als u een consument bent, heeft u naast uw rechten om een bestelling te annuleren of het contract te beëindigen, zoals elders in deze Voorwaarden uiteengezet, het recht om het contract te beëindigen, indien:  

wij u op de hoogte hebben gebracht van een aanstaande wijziging van een product dat u heeft besteld; 

wij u hebben gewezen op een fout in de beschrijving van het product dat u heeft besteld, en u niet verder wenst te gaan; of 

wij in strijd handelen met deze Voorwaarden of niet voldoen aan onze wettelijke verplichtingen.  

Als u het contract beëindigt vanwege onze schending, zullen wij u het volledige bedrag terugbetalen voor alle producten die wij aan u hebben geleverd onder dat contract en die u aan ons retourneert. Wij zullen u ook volledig terugbetalen voor producten die u heeft betaald maar niet heeft ontvangen en u kunt ook recht hebben op compensatie.  

Uw recht om van gedachten te veranderen. Als u een consument bent, bieden wij u voor de meeste online gekochte producten een periode van 28 dagen om van gedachten te veranderen en uw geld terug te krijgen. Dit is een aanvulling op uw wettelijke rechten. 

Om gebruik te maken van uw recht om van gedachten te veranderen, moet u ons dit meedelen binnen 28 dagen na de dag waarop u de producten heeft ontvangen of, indien uw bestelling in verschillende leveringen over verschillende dagen is gespreid, binnen 28 dagen na de dag waarop u het laatste pakket heeft ontvangen.  

Uitzonderingen op het recht om van gedachten te veranderen. Het recht om van gedachten te veranderen is niet van toepassing op inkt- of tonercartridges/navullingen waarvan de verzegeling verbroken is en het product niet meer geschikt is om opnieuw verkocht te worden. 

Voor meer informatie verwijzen wij u naar ons Retourbeleid.


9. HOE U HET CONTRACT MET ONS KUNT BEËINDIGEN (OOK ALS U EEN CONSUMENT BENT EN VAN GEDACHTEN BENT VERANDERD) 

Zeg ons dat u het contract wilt beëindigen. Als u een bestelling wilt annuleren of het contract met ons wilt beëindigen in overeenstemming met uw rechten zoals uiteengezet in dit contract of uw wettelijke rechten, moet u ons dat laten weten. U kunt dit doen: 

Per telefoon, e-mail, bericht of via het Modelformulier voor annulering. Vermeld uw naam, adres, bestelnummer en, indien beschikbaar, uw telefoonnummer en e-mailadres.  

Per post. Print het formulier en stuur het naar ons op het adres dat op het formulier staat. U kunt ons ook gewoon schrijven op dat adres, met vermelding van wat u heeft gekocht, wanneer u het heeft besteld of ontvangen en uw naam en adres.  

Uitoefening van uw recht om van mening te veranderen. Als u een consument bent, kunt u gebruik maken van uw recht om van gedachten te veranderen door ons binnen 28 dagen na ontvangst van de producten op de hoogte te stellen van uw beslissing om van gedachten te veranderen. Om het u gemakkelijker en sneller te maken, kunt u gebruik maken van de hierboven vermelde manieren om contact met ons op te nemen. 

Uw verplichting om producten terug te sturen. Als u gebruik wilt maken van uw wettelijke rechten om het contract te annuleren of defecte producten af te wijzen, moet u deze naar ons terugsturen via een van de afgiftediensten van onze vervoerder of, in het geval van hardwareproducten, ons toestaan deze bij u op te halen. Neem contact op met ons Contact Centrum voor een retourlabel of om een ophaalafspraak te maken. 

Als u gebruik maakt van uw recht om van gedachten te veranderen nadat producten aan u zijn verzonden of u ze heeft ontvangen, moet u ze binnen 28 dagen nadat u ons heeft meegedeeld dat u de overeenkomst wilt beëindigen, aan ons terugsturen.  

Voor meer informatie verwijzen wij u naar ons Retourbeleid.

10. PRIJS EN BETALING 

BTW en eventuele andere belastingen en heffingen Inclusieve prijs. De prijs van het product (inclusief BTW en eventuele andere toepasselijke belastingen en/of heffingen) is de prijs die op de bestelpagina werd vermeld toen u uw bestelling plaatste. Als het btw-tarief of een andere toepasselijke belasting en/of heffing wijzigt tussen de datum van uw bestelling en de datum waarop wij het product leveren, kunnen wij het btw-tarief en/of een andere toepasselijke belasting en/of heffing dat u betaalt aanpassen, tenzij u het product al volledig heeft betaald voordat de wijziging in het btw-tarief en/of een andere toepasselijke belasting en/of heffing van kracht wordt. 

Wanneer en hoe u moet betalen. Wij accepteren betaling via de verschillende methoden die worden weergegeven op de factureringspagina van ons afrekenproces. Wij vragen u om voor de producten te betalen op het moment van het plaatsen van uw bestelling. Door een bestelling te plaatsen, bevestigt u dat het betaalmiddel dat u gebruikt om aan ons te betalen van u of van uw bedrijf is (naargelang het geval) en dat u bevoegd bent om de bestelling te plaatsen.  

Facturen. Wij sturen u een factuur per e-mail. Indien u een papieren factuur wenst, gelieve contact op te nemen met 

Als u denkt dat een factuur, of informatie op de orderbevestigingse-mail of verzendnota, onjuist is, neem dan onmiddellijk contact met ons op om ons dat te laten weten.  


11. BEPERKING VAN ONZE AANSPRAKELIJKHEID  

Niets in deze Voorwaarden sluit onze aansprakelijkheid uit of beperkt deze voor (a) overlijden of persoonlijk letsel veroorzaakt door onze nalatigheid, (b) fraude of frauduleuze voorstelling van zaken of (c) enige andere zaak met betrekking waartoe het ons niet is toegestaan onze aansprakelijkheid uit te sluiten of te beperken onder de toepasselijke wetgeving. 

Als je een consument bent: 

Niets in deze Voorwaarden sluit onze aansprakelijkheid uit of beperkt die voor schending van uw wettelijke recht met betrekking tot de producten die: zoals beschreven en overeenstemmend met de informatie die wij aan u hebben verstrekt en elk monster of model dat u heeft gezien of onderzocht; van bevredigende kwaliteit zijn; en, geschikt zijn voor elk bijzonder doel dat aan ons bekend is gemaakt. 

Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor verlies of schade die niet redelijkerwijs voorzienbaar is en die voortvloeit uit of verband houdt met deze Voorwaarden. Verlies of schade is voorzienbaar als het duidelijk is dat het zal gebeuren of als, op het moment dat het contract werd gesloten, zowel wij als u wisten dat het zou kunnen gebeuren. 

Als u een consument bent, leveren wij de producten alleen aan u voor huishoudelijk en privégebruik. Als u de producten gebruikt voor commerciële, zakelijke of wederverkoopdoeleinden, dan is onze aansprakelijkheid jegens u beperkt zoals hieronder uiteengezet.  

Als u een zakelijke klant bent: 

Behalve in de hierboven uitdrukkelijk genoemde mate: 

wij niet aansprakelijk zijn jegens u, hetzij op grond van een contract, onrechtmatige daad (inclusief nalatigheid), schending van de wettelijke plicht, of anderszins, voor enig verlies van winst, of enige indirecte of gevolgschade voortvloeiend uit of in verband met een contract tussen ons; en 

onze totale aansprakelijkheid jegens u voor alle andere verliezen die voortvloeien uit of in verband met een contract tussen ons, hetzij op grond van een contract, onrechtmatige daad (inclusief nalatigheid), schending van de wettelijke plicht of anderszins, is beperkt tot de totale bedragen die u voor onze producten onder een dergelijk contract heeft betaald. 

12. HOE WIJ UW PERSOONLIJKE INFORMATIE KUNNEN GEBRUIKEN 

Wij zullen uw persoonlijke informatie alleen gebruiken zoals uiteengezet in onze privacyverklaring.

13. ANDERE BELANGRIJKE TERMEN 

Wijzigingen. Wij kunnen deze Voorwaarden van tijd tot tijd herzien en wijzigen, om welke reden dan ook, inclusief om wijzigingen in relevante wetten en van toepassing zijnde regelingen door te voeren. Eventuele wijzigingen zullen geen invloed hebben op reeds geaccepteerde bestellingen. 

Overdracht. Wij kunnen onze rechten en verplichtingen onder deze Voorwaarden naar eigen goeddunken toewijzen, overdragen of uitbesteden aan een derde partij en wij blijven aansprakelijk voor de handelingen en nalatigheden van een onderaannemer alsof het onze eigen handelingen waren. 

U mag uw rechten of uw verplichtingen onder deze Voorwaarden alleen toewijzen, overdragen of uitbesteden aan een derde partij als wij daar schriftelijk mee instemmen.  

Rechten van derden. Dit contract is tussen u en ons. Geen derde partij zal het recht hebben om een van deze Voorwaarden af te dwingen, hetzij onder de Contracts (Rights of Third Parties) Act 1999 of enige toepasselijke lokale wetgeving.  

Scheidbaarheid. Elk van de paragrafen van deze Voorwaarden werkt afzonderlijk. Indien een rechtbank of relevante autoriteit besluit dat een van hen onwettig of ongeldig is, komen u en wij overeen dat de rechtbank moet trachten uitvoering te geven aan de bedoelingen van de partijen zoals weergegeven in de betreffende paragraaf en de overige paragrafen zullen volledig van kracht blijven. 

Verklaring van afstand. Onze vertraging of ons verzuim om enig recht of enige bepaling van deze Voorwaarden uit te oefenen of af te dwingen, vormt geen verklaring van afstand van een dusdanig recht tot uitoefening van rechten die ons toekomen.  

Bevoegde rechtbank en toepasselijk recht voor consumenten. Deze voorwaarden worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met Nederlands recht. In het geval van een geschil dat de partijen niet in der minne kunnen schikken, is de bevoegde rechtbank van Amsterdam, Nederland het exclusieve forum. 

Bovendien kunt u als consument die woonachtig is in de Europese Unie een klacht indienen bij het door de Europese Commissie ontwikkelde "Online Platform voor Conflictoplossing" om geschillen te beslechten die voortvloeien uit de verkoop van de aangeboden producten. U kunt toegang krijgen tot het online platform voor geschillenbeslechting op https://ec.europa.eu/consumers/odr/. 

Jurisdictie en toepasselijk recht voor zakelijke klanten. Elk geschil of claim voortvloeiend uit of in verband met een contract tussen ons of het onderwerp of de totstandkoming daarvan (met inbegrip van niet-contractuele geschillen of claims) wordt beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met Nederlands recht. In het geval van een geschil dat de partijen niet in der minne kunnen schikken, is het exclusieve forum de bevoegde rechtbank van Amsterdam, Nederland.  

WEEE, batterijen en verpakkingsafval. Ga naar onze website voor meer informatie over hoe wij voldoen aan milieuvoorschriften.