FAQ

BESTELLINGEN

Wat is de geschatte levertijd?

Geschatte levertijd is 1-2 werkdagen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt uw bestelling volgen door hier te klikken

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren, omdat we proberen deze zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Als u een besteld artikel niet wilt hebben, dan kunt u het terugsturen door contact op te nemen met onze klantenservice. Ons team zal u de procedure uitleggen en de terugbetaling regelen.

Ik wil de contactgegevens/het afleveradres wijzigen

U kunt uw contactgegevens/afleveradres wijzigen in 'Mijn account', maar dit verandert niets aan het verzendadres en de contactgegevens voor uw huidige bestelling.

Nadat u bent ingelogd kunt u uw persoonlijke gegevens wijzigen in uw 'Profiel' en het adres wijzigen in het 'Adresboek'.

Ik wil de bezorgdatum van mijn bestelling wijzigen?

Helaas is dit niet mogelijk.

Als u een Brother Online account heeft aangemaakt op store.brother.nl , dan kunt u informatie over uw bestellingen bekijken in uw account.

 


RETOUR EN TERUGBETALING

Wat is het retourbeleid?

Als een artikel nog in de originele staat is, accepteren wij  gratis retourzendingen, met inachtneming van ons beleid over redelijk gebruik zoals hieronder vermeld. Als u binnen 28 dagen nadat het artikel bij u is afgeleverd een terugbetaling aanvraagt , geven wij u een volledige terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode. Alle artikelen worden bij binnenkomst geïnspecteerd. Om een volledige terugbetaling te ontvangen, moeten alle artikelen in een verkoopbare staat en in hun originele verpakking aan ons worden geretourneerd.

Verbruiksartikelen zoals inktcartridges, tonercartridges of tapes dient u in een apart pakket te verpakken, om schade aan de originele verpakking te voorkomen. Plaats het retourlabel nooit direct op de verpakking van cartridges. Retourneer artikelen altijd naar het oorspronkelijke verkooppunt. We accepteren alleen artikelen die rechtstreeks bij ons zijn gekocht. We kunnen geen artikelen accepteren die zijn gekocht bij een van onze partners. Stuur deze artikelen rechtstreeks terug naar de betreffende partner onder de door hun aangegeven voorwaarden en bepalingen. 

We accepteren geen artikelen die worden teruggestuurd na de aangegeven retourperiode. Als u een verkeerd of defect artikel heeft ontvangen, neem dan contact met ons op (zie hieronder 'Hoe kan ik een artikel terugsturen?'). Geef bij onze medewerkers aan wat de reden is voor de retourzending. Zij zullen u graag helpen om dit op te lossen.

Hoe kan ik een artikel terugsturen? 

Neem contact op met onze medewerkers via onze live chat service of per telefoon. Wij zullen samen met u een paar dingen controleren en een RMA-nummer (Returns Authorization Number) afgeven. Daarnaast zullen wij u de procedure uitleggen, zodat de goederen weer bij ons terugkomen. Het kan zijn dat wij deze bij u komen ophalen, of dat u ze moet afgeven bij een pakketpunt.

Wat is het beleid omtrent terugbetaling?

Zodra de retourzending door ons is ontvangen en gecontroleerd,wordt het aankoopbedrag aan u terugbetaald. We streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van het/de geretourneerde artikel(en), het bedrag aan u terug te betalen.


ACCOUNT INSTELLINGEN

Hoe kom ik aan de factuur van mijn bestelling ?

Uw factuur wordt na acceptatie van de bestelling naar u verstuurd via e-mail. Daarnaast kunt u uw factuur ook in uw account bekijken.

Hoe kan ik mijn e-mail/inloggegevens wijzigen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Hoe wijzig ik mijn gegevens/adresgegevens?

Op deze pagina kunt u het adres wijzigen, maar hierdoor verandert het afleveradres niet.

 

BEZORGEN & AFHALEN

Er ontbreken artikelen in mijn bestelling?

Als er een probleem is met uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.


Mijn bestelling is aangekomen, maar het is het verkeerde artikel?

Als er een probleem is met uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.

De status van mijn bestelling staat op afgeleverd, maar ik heb deze niet ontvangen?

Als er een probleem is met uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.